Anbefalinger / Kommentarer 2010

Her kan du se et udkast af tidliger elever der har taget kørekort hos mig

Henriks køreskole fortjener klart en høj karakter, da den lever op til alle forventninger. Henrik som kørerlærer tager jobbet utrolig seriøst, hvilket også er tydeligt at se, hos elevernes præstationsevner. Hos Henrik føler man sig i trygge hænder og vejledningen er intet mindre end professionel. Derudover er Henrik en sjov og snaksagelig mand, som gerne deler ud af vittigheder. Køreskolen kan klart anbefales! "

Nadja von Wowern Ginsborg 11. april 2010

"Jeg kan varmt anbefalde Henrik´s køreskole. Han går meget op i sit arbejde og sørger for man er tryg når man sidder bag rettet. Han sørger hurtig for at man lære de ting man har svært ved. Du lære det du skal på en god og seriøs måde og samtidig er han sjov og god og snakke med. Jeg vil helt klart anbefale Henrik´s køreskole til dem jeg høre der skal have kørekort. "

Pia Pedersen 21. marts 2010

"Henriks køreskole fortjener intet mindre end 5 stjerner, grundet den professionalisme man fornemmer så snart man sidder i bilen med Henrik. Henrik er super professionel på den mere psykiske side og må siges at være en rigtig menneske kender. Der bliver gjort meget ud af at give folk success oplevelser i den tidlige fase og samtidig føres der også en god dialog for at imødekomme fejl og finde brugbare løsninger til disse. Vil man have en sjov læremester med erfaring er det her man skal forsøge sig, ingen tvivl om det!"

Duelund 31. maj 2010

"Henriks køreskole er rigtig god, man bliver sat rigtigt godt ind i tingene og Henrik er ethundrede procent prof. det er ufatteligt dejligt at have en lærer der går op i sit job og har evnen til at få det til at smitte. Henrik er også en fin fyr der altid (når han har fået sin kaffe) står klar til at hjælpe. Thumbs up herfra kan varmt anbefales."

Nicholas Halbro 31. maj 2010

"Helt klart topkarakter til Henriks Køreskole. Henrik er venlig og imødekommende samtidig med, at han har 100% styr på det han laver. Han samarbejder ekstremt godt med andre kørelærere, sådan at hvis der (mod al forventning) skulle komme noget i vejen, fra en af parternes side, er der en løsning klar. Han går meget op i, at eleverne blive så gode og sikre billister som muligt, og ikke bare at de kan bestå køreprøven. En meget fin fyr :-). "

Mikkel Hagel 29. juni 2010

"En rigtig god køreskole med en god kørelære. Havde det sjovt med at lære at køre bil. Startede engang i juni og blev færdig i august. Er meget tilfreds med at jeg valgte den køre skole. "

Cecilie 31. august 2010

"Jeg synes at køreskolen er god. Man kommer hurtigt ud at kører i bilen. Læren er god til at fortælle hvornår og hvordan, man skal gøre hvad, mens man kører på vejene. Jeg begyndte i juni og blev færdig først i september. Alt i alt, er jeg rigtig tilfreds med, at jeg har taget kørekort hos denne køreskole :)."

Cecilia Andersen 21. september 2010

"Jeg kan ikke andet end varmt anbefale Henriks Køreskole. Han er meget dygtig og proffesionel. Han sørger for at man bliver en god og ikke mindst en sikker bilist. Jeg syntes det er rigtig godt at der er det samarbejde mellem kørelærene så at det går hurtigt med at tage et kørekort. jeg startede den 4. oktober og bestod den første køreprøve den 4. november og det syntes jeg er rigtig fedt. Selvom det går så hurtigt føler man sig stadig sikker som bilist pga af den supergode kørelære."

Mette Hansen 5. november 2010

"Jeg kan anbefale at tage kørekort hos Henrik. Han er en frisk og ikke mindst en rigtig dygtig kørelærer. Jeg har taget kortet på 2 måneder, så hvis du vil have dit kørerkort på kort tid, er det her du skal tage det. Selvom jeg har taget det på så kort tid, føler jeg mig stadig som en sikker og god billist. Han planlægger køretimer ud fra ens skolegang, og jeg har ikke haft én eneste kørelektion i skoletiden. "

Camilla Craff 24. november 2010

"jeg har været rigtig glad for at tage kærekort ved Henrik. jeg har sat stor pris på hans tålmodighed og væremåde under kørelektionerne. Teoritimerne har været okay "spændende" i forhold til hvad man ellers høre om og thinggaard formår at gøre undervisningen til noget lidt sjovere end bare teori. jeg vil klart anbefale denne køreskole :)"